Five hundred miles

If you miss the train I 'm on
如果你错过了我乘坐的列车

You will know that I am gone
你会知道我已经离开

You can hear the whistle blow a hundred miles
你能听到我的汽笛,就算站在百里以外

A hundred miles , a hundred miles
我越来越远,我已经离开

A hundred miles,a hundred miles
我已经离开

You can hear the whistle blow,a hundred miles
汽笛会带给你我的消息,就算我已经在千里之外

Lord I am one,Lord I am two
只是我走的越来越远

Lord I'm three ,lord I'm four
我离你而去,越来越远

Lord I'm five hundred miles away from home
当我离家千里之外

Away from home,away from home
不知何时归来

Lord I'm five hundred miles away from home
只是我已经离家千里

Not a shirt on my back
衣不蔽体

Not a penny to my name
名落孙山

Lord I can't go back home this a way
我曾发誓衣锦还乡

This a way,this a way
然而路途遥遥

This a way,this a way
困顿潦倒

Lord I can't go back home this a way
我仍旧一事无成,不敢回乡

If you miss the train I'm on
如果你错过了我离开的列车

You will know that I'm gone
你会知道我已经独自飘零远去

You can hear the whistle blow,a hundred miles
只有汽笛会带给你我的消息

A hundred miles
长亭短亭

A hundred miles
不知归期

You can hear the whistle blow,a hundred miles
汽笛会告诉你我背井离乡

You can hear the whistle blow,a hundred miles
也会告诉你我不曾绝望




断断续续翻译了好几天。
遣词造句还是不太满意,却也尽力了。
最近处于烦躁期,多多包涵。

评论 ( 4 )
热度 ( 1 )

© 怀之 | Powered by LOFTER